عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از عدم توجه شهرداری به برج طغرل گلایه کرد.
کد خبر: ۲۳۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 31 May 2016
ابوالفضل قناعتی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازدید اخیرش از محله شهرری با اشاره به کمبود شدید بیمارستان و مراکز درمانی در این منطقه، گفت: یکی از اهالی با گریه عنوان کرده که به دلیل نبود بیمارستان مادرش را از دست داده است چرا که تا مادرش را به بیمارستان برساند این فرد جان باخته است.

وی با بیان اینکه فاضلاب تهران به سمت شهرری می‌ریزد، گفت: از شهرداری در این خصوص پاسخ خواستم و گفته که باید آبفا پول بدهد تا ما آن را بسازیم اما اداره آب و فاضلاب گفته که پول ندارد و شهرداری باید برای فاضلاب این منطقه درپوش بسازد و حالا جای سوال است که چه کسی باید پول بدهد؟

قناعتی با بیان اینکه حیوانات موذی همچون پشه، مگس و ... در این منطقه بیداد می‌کند، افزود: خیابان هلال‌احمر از میدان هادی ساعی تا ولی‌آباد نیز دارای مشکلات زیادی است و باید شهرداری برای این مساله چاره‌اندیشی کند.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی برج طغرل از سال 86 شروع به ساخت کرده اما هنوز با وجود آنکه بیش از 80 میلیارد تومان هزینه‌اش کرده‌اند تمام نشده است، گفت: شهرداری تهران مدعی است که می‌خواهد فاصله بین شمال و جنوب را کم کند اما روز گذشته پروژه‌ای بزرگ در تپه‌های عباس‌آباد افتتاح شد اما پروژه برج طغرل پس از 9 سال هنوز تمام نشده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار