جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت : کنترل مکانیزه با نصب دوربین در محورهای مواصلاتی مهم ترین برنامه پلیس راه در سال جاری است .
کد خبر: ۲۳۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ داود قاسمیان در جلسه معرفی رئیس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی مازندران در ساری افزود : اکنون برخی از رانندگان قانون گریز مشکلاتی را در جاده های کشور به وجود می آورند که با نصب دوربین این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

وی گفت که در حال حاضر محور تهران - قم ، قم - اصفهان و اصفهان - شیراز با دوربین و به صورت مکانیزه کنترل می شود. 
جانشین فرمانده پلیس راه کشور همچنین به نزدیک شدن آغاز سفر های تابستانی اشاره کرد و از تمامی شهروندانی که قصد سفر با خودروهای شخصی را دارند خواست تا مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت و حساسیت رعایت کنند.
قاسمیان ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال نیز همانند سال قبل با ارتقاء فرهنگ ترافیک ، از آمار حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن کاسته شود.
وی گفت : لازم است شهروندان مدیریت و زمان بندی سفر را همواره مورد توجه قرار دهند ، از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند و علاوه بر رعایت سرعت مطمئن ، به رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و ظرفیت خودرو هم توجه داشته باشند.
سرهنگ قاسمیان که تا پائیز سال پیش رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران بود در این نشست حکم انتصاب سرهنگ مهدی باقری را به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به وی داد.
باقری هم که از بهمن ماه سال پیش سرپرستی پلیس راهور مازندران را بر عهده داشت ، در این نشست گفت : 57 درصد از قربانیان تصادفات درون شهری در استان عابران پیاده و 31 درصد هم موتورسواران هستند.
وی ساماندهی پیاده روها و محل گذر عابران پیاده در کنار آموزش و توسعه فرهنگ ترافیکی را از مهم ترین برنامه های سال جاری راهور استان اعلام کرد. 
بر اساس گزارش پزشکی قانونی مازندران ، حوادث رانندگی پارسال در این استان 746 قربانی گرفت که 188 نفر از این تعداد بر اثر تصادف در خیابان های درون شهری جان باختند.
وی آموزش و توسعه فرهنگ انضباط ترافیکی ، همکاری و تعامل با دستگاههای مهم اجتماعی نظیر آموزش و پرورش ، ادارات مرتبط نظیر راه و شهر سازی ، حمل و نقل و پایانه ها و از همه مهم تر مشارکت شهروندان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را از دیگر برنامه های راهور مازندران در سال جاری معرفی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار