عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نشت لوله آب در خط 7 متروی تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب تهران این خط لوله را در نقشه های خود ندارد که باعث بی صاحب ماندن آن شده است.
کد خبر: ۲۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 14 April 2015
به گزارش ایرنا اقبال شاکری در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فروریختن تونل خط 7متروی تهران به دلیل نشت آب خاطر نشان کرد: این اتفاق باعث زخمی شدن یک کارگر نیز شده است.

وی افزود: هیچ شرکتی مسوولیت لوله آبی که از آنجا گذشته است را بر عهده نمی گیرد زیرا شرکت آب و فاضلاب اعلام کرده که این خط لوله را در نقشه خود ندارد.

شاکری همچنین با اشاره به تعلیق سفر عمره مفرده تصریح کرد: مطالبات مردمی و مراجع اعظام تحقق یافت و تا دریافت جواب مناسب به هتک حرمت جوانان ایرانی این سفرها لغو شد.

وی افزود: خواسته اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز حمایت از حقوق شهروندان است که به نتیجه نیز رسید.

عضو شورای شهر تهران در خصوص لوله گاز پرفشار در مسیر احداث خط 7 مترو نیز گفت: شرکت گاز نیز نسبت به لوله گاز پرفشار در این مسیر بی تفاوت است که در صورت عدم رسیدگی و ایجاد نشتی یک حادثه عظیم رخ خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه جمع آوری پسماندها در ساعت مقرر انجام نمی شود گفت: با مشکل کمبود مخازن زباله نیز در برخی نقاط و محلات شهر تهران مواجه هستیم و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران باید برای رفع این مشکل اقدام کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار