کد خبر: ۱۶۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 23 January 2016
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: به‌طور قطع برجام اثرات بالقوه‌ای بر تمام بخش‌ها خواهد داشت که پروژه‌های بخش فاضلاب نیز از این موضوع مستثنی نیست و قطعا لغو تحریم‌ها می‌تواند موجب تسریع در اجرای پروژه‌های فاضلاب شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،اصغر ریاضتی ادامه داد: برجام می‌تواند تاثیراتی بر ارتقای تجهیزات داشته باشد، اما تاکنون تقریبا هیچ قرار‌دادی نبوده است که به دلیل تحریم امضا نشده باشد.

او اظهار داشت: اکثر قرار‌داد‌های بخش فاضلاب تاکنون فعال بوده است و قرار‌دادهایی که تاکنون فعال نشده در حال طی کردن چرخه قانونی خود است که امیدواریم به زودی این قرار‌داد‌ها نیز فعال شود.

به گفته مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران، بخش فاضلاب در حوزه تجهیزات نیز تاکنون مشکل خاصی نداشته و توانسته است نیازهای ما را برطرف کند.

ریاضتی در باره لایحه بودجه امسال نیز گفت: دیدگاه شرکت فاضلاب در اجرای طرح‌ها هیچ‌گاه به‌طور ١٠٠درصد وابسته به منابع دولتی نبوده و نخواهد بود و  تمرکز خود را در مدل‌های مالی در بخش سرمایه‌گذاری تعریف کرده‌ایم.

به گفته مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران، بیش‌ترین هدف‌گذاری شرکت فاضلاب از طریق‌ مدل‌های مالی و سرمایه‌گذاری داخلی و فاینانس داخلی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار