مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت طوفان شدید در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ 04 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز با اشاره به بارندگی و طوفان شدید همراه با رعد و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تقریباً در همه مناطق استان شاهد چنین پدیده‌ای بودیم که در مناطق گرمسیری از جمله گچساران باشت و کهگیلویه شدت آن بیشتر بود.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خسارات اظهار کرد: کارشناسان خود را به مناطق مختلف فرستاده‌ایم تا برآوردی از میزان خسارت ناشی از طوفان و بارندگی شدید شب گذشته داشته باشند.
این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پیش بینی ما این است که بیشترین خسارت به باغداران و کشاورزان استان وارد شده است.
وی در پاسخ به این سوال که بارندگی و طوفان شدید شب گذشته آیا تلفات جانی هم داشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون چنین گزارشی نداشته‌ایم.

نیکروز افزود: هر چند به باغداران و کشاورزان خسارت‌هایی وارد شده، اما گزارشی هم مبنی بر آسیب دیدن ابنیه استان تاکنون نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی چنین وضعیتی را طی روز‌های آینده هم خواهیم داشت گفت: به عشایر و همچنین کوهنوردان و گردشگران تاکید می‌کنیم که به دلیل ادامه چنین وضعیتی مراقبت بیشتری داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار