رحیم بخشی، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران در روز پایانی ایران اکسپو 2024 - تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت در این نمایشگاه حاصل یک کارگروهی بود که توانستیم توانمندی های استان مازندران را براساس نظام نامه ابلاغی به نمایش بگذاریم، گفت: محصولات کشاورزی سهم ۲۴ درصدی در تولید ناخالص استان دارند
کد خبر: ۱۱۶۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 04 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

 

ورود موج‌های رگباری شدید به کشور
کارشناس سازمان هواشناسی:
بارش‌های جدید در کشور تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت یک سامانه بارشی جدید از غرب به کشور وارد خواهد شد .

 

دادستان آمل به فعالیت معادن شن و ماسه و رانندگان خودرو سنگین و دستگاه های اجرایی مربوطه برای حفظ حقوق بیت المال هشدار داد.

 

با پیگیری های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، 33 هزار و 675 متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت

 

محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیلاب و ریزش کوه


خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

 

مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات کشاورزان مازندرانی در خصوص تامین کودشیمیایی مورد نیاز بزودی رفع می‌شود.

 

استاندار مازندران در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

معاون گردشگری مازندران گفت: با ساماندهی تور‌های بدون مجوز می‌توان شاهد جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، رعایت شئونات اسلامی و حجاب و عفاف باشیم.

 

نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۵۰ نفر از حافظان قرآن کریم در مازندران برگزار شد.

برداشت گل گاوزبان «اشکو» از مناطق مستعد کشت این گیاه دارویی در شهرستان نکا آغاز شد.

 

نیروی یگان حفاظت منابع طبیعی با همراهی نیروی انتظامی با حضور در اراضی ساحلی شهرستان نور نسبت تخریب و جمع آوری سازه‌های بتونی غیر مجاز اقدام و اعاده به وضع سابق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق احشام و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

 

حسن قلی زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری استان در این جلسه با اشاره به تاکید بر اهمیت پروژه GNAF و همچنین تسریع در انجام فرایند کدگذاری و انطباق نشانی در مناطق شهری و روستایی استان، اظهار کرد:

در دسترس نبودن بعضی از نقشه های مناطق شهری و روستایی به منظور بررسی عدم تحقق و تسریع در فرآیند انطباق نشانی نیازمند همکاری و همیاری لازم در راستای تحقق این پروژه می باشد و ضرورت دارد جلسات هفتگی به منظور تبادل، صحت سنجی اطلاعات و آمار و ارقام، تبیین و روشنگری و بررسی چالشها و ارائه راهکارها در جهت پیشرفت و تسریع اجرای پروژه مذکور و نصب پلاک های هوشمند Qrدر مناطق شهری و روستایی استان مازندران تشکیل گردد. 

 

اعزی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری استان در ادامه این جلسه عنوان کرد:

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ آیین نامه اجرای طرح نشانی استاندارد مکانی ملی (Gnaf)، مسئولیت پیگیری و اجرای تکالیف مندرج در مصوبات آیین نامه مذکور به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تکلیف شده است و با توجه به اهمیت تکمیل پروژه GNAF و همچنین سرشماری سال 1405 بر اساس این موضوع محقق می شود

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار