رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : مسیر دولت، مسیر خدمت و کار برای مردم است و ایجاد امید و اعتماد افزایی در جامعه با روایت گری درست، وظیفه همه مدیران است.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 02 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سپهر خلجی بیان کرد : سینمای هالیود در واقع صنعتی بود که آمریکایی‌ها برای روایت قدرت، سبک زندگی و همینه خود پایه گذاری کردند و بر اساس همین صنعت روایت‌گری تلاش کردند که افکار عمومی جهان را مهندسی کنند.

وی افزود :  آمریکا به عنوان کشوری که در جنگ ویتنام بدترین جنایت‌ها را انجام داده، با صنعت سینما تلاش کرد که مدافع حقوق بشر جلوه داده شود و امروز نیز تلاش می‌کند که در غزه به همین گونه عمل کند.

خلجی تاکید کرد : آرایش رسانه ای دشمنان به گونه ای است که هم به نقاط ضعف و هم به نقاط قوت ما حمله می‌کنند، اربعین برای ما یک نقطه قوت و بی نظیر است که به آن نیز حمله می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد : امروز تمرکز دشمن بر جنگ در حوزه اقتصادی است و همین موضوع را هم در عرصه رسانه پیش می‌برد و ما امروز به عنوان کارگزاران و مسئولان مأموریت داریم که همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در عرصه جهاد تبیین وارد عمل شویم و پای کار باشیم.

خلجی خطاب به دولتیان گذشته و مدعیان مهار تورم مطرح کرد : دولتی که شما تحویل دادید یک زمین سوخته بود که آواربرداری از آن سال‌ها طول می‌کشد، در دوره شما تورم ۶۰ درصد بود و اکنون بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی می‌گوید با تورم رو به رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد : دولتی شما تحویل دادید که تا بالاترین سطوح آن بوی نفوذ می‌آمد، نه تنها ارتباط دولت با مردم قطع بود بلکه حتی وزیران و مدیران ارشد هم نمی‌توانستند رئیس جمهور را ببیند اما امروز رئیس جمهور میان مردم است.

خلجی تاکید کرد : رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد فراموش نکنیم سه سال پیش که دولت تحویل گرفته شد، روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تا جان باخته کرونایی داشتیم، مدارس و بازارها و دانشگاه‌ها تعطیل بود و چشم‌انداز روشنی وجود نداشت و تورم هم ۶۰ درصد بود.

وی ادامه داد : هیچ میدانی مانند غزه رسواکننده مدعیان حقوق بشر نیست. دامنه لشکرکشی و سرکوب به نفع رژیم صهیونسیتی امروز به دانشگاه‌ها و مراکز علمی اروپا و آمریکا رسیده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت توضیح داد: آرایش رسانه ای دشمن سال‌ها است تغییر کرده و حالت آفندی و یک شکلی گرفته که نه تنها به نقاط ضعف که به نقاط قوت هم حمله میکند؛ به عنوان مثال اربعین برای ما یک نقطه قوت و صحنه بی‌نظیر است که به همین هم حمله می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار