معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در عملیات وعده صادق، این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ 30 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون اجرایی رئیس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود:: این موفقیت نشئت گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است.
منصوری با بیان اینکه ما در حوزه‌های اقتصادی، شاخص‌های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی‌هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزار‌های لازم وجود دارد.
منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می‌بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می‌کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: به واسطه شهدا الگو‌های موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌ها است.
منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.
وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود.
منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.
معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار