کد خبر: ۱۰۸۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 16 December 2022

استاندار گیلان خستگی ناپذیر و یک نگاه یکسان دارداستاندار گیلان خستگی ناپذیر و یک نگاه یکسان دارد

به گزارش خبرگزاری تابناک از رودسر، حجت الاسلام تقی روحانی شامگاه پنجشنبه‌( ۲۴ آذر) در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که در سالن شهید انصاری فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: طبق فرمایش امام صادق (علیه‌السلام) یک مسئول باید بین مردم با عدالت رفتار کند زیرا اگر غیر از این باشد به مردم ظلم کرده است.

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه یک مسئول اجرایی خوب باید همواره در دسترس مردم باشد عنوان کرد: مسئول نباید خود را پنهان از مردم نگاه دارد و واقعا این فرمایشات امام صادق( علیه‌السلام ) عین شعار دولت انقلابی ماست.روحانی تصریح کرد: رسیدگی به کار مردم خصیصه مهم دیگری است که امام صادق (علیه‌السلام) برای یک مدیر اصلح برشمرده است و فرموده‌اند که اگر مدیری دارای این ویژگی‌ها باشد در روز قیامت خداوند متعال او را در امنیت قرار می‌دهد و او را وارد بهشت خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به سفر استاندار گیلان به همراه معاون ایشان و چندین مدیرکل به شهرستان رودسر ادامه داد: در این سفر از سه پروژه مهم شهرستان بازدید به عمل آمد و دستورات خوبی داده شد و بودجه خوبی هم گذاشته شد.

امام جمعه شهرستان رودسر پروژه سد پلرود را از جمله پروژه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت خواند و اذعان کرد: استاندار گیلان واقعا خستگی ناپذیر به تمام نقاط استان سر می‌زنند و یک نگاه یکسان دارند و واقعا خداوند را شکر می‌کنیم که چنین مسئولانی را برای ما قرار داده است.

روحانی ضمن تاکید و توصیه به مسئولان برای شرکت در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع امری بسیار مهم و واجب است زیرا این امر جایگاه مسئولان را در بین مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی نظام مقدس اسلامی بالا می‌برد و بهتر است مسئولان ما در این خصوص شهدایی نظیر شهید رجایی را الگوی کار خود قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار