رئیس سازمان حج و زیارت اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس سازمان حج و زیارت اصفهان از انتقال پیکر 9 تن دیگر از جان‌باختگان اصفهانی حادثه منا به کشور خبر داد و گفت: بر این اساس تاکنون پیکر مطهر 14 تن از جان‌باختگان اصفهانی حادثه منا به کشور منتقل شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 05 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامعلی زاهدی از انتقال پیکر 9 تن دیگر از جان‌باختگان اصفهانی حادثه منا به کشور خبر داد و گفت: بر این اساس تاکنون پیکر مطهر 14 تن از جان‌باختگان اصفهانی حادثه منا به کشور منتقل شده است که اسامی آنان به این شرح است: علیرضا قانونی‌نیا، قیصرعلی‌ حیدری، سید مرتضی رییس‌زاده، حسن سلیمانی درچه، مرتضی شاهپوری، عبدالخالق صداقت‌فر، ولی‌الله عابدی، عباس معلمی‌اوره، شکرالله خوشخویی، حسن شبانی، رحمت‌الله عموهادی، علی کریم‌لو، حبیب‌الله چنگیزی، علی صابری‌فودانی.

رئیس سازمان حج و زیارت اصفهان بیان داشت: به محض انتقال ابدان مطهر جان‌باختگان به اصفهان مراحل قانونی طی شده و پس از آن پیکرهای مطهر به شهرستان‌های مربوطه منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این عزیزان هر کدام مربوط به یکی از شهرستان‌های استان هستند مراسم‌های جداگانه‌ای در شهرستان‌های مربوطه با هماهنگی فرمانداری‌ها برگزار خواهد شد.

زاهدی اظهار داشت: احتمال دارد پس از ورود پیکر جان‌باختگان شهرستان اصفهان نیز مراسمی در شهر اصفهان برگزار شود که در این صورت جزئیات مراسم اعلام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار