مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از اعزام بیش از ۱۱۰ دانشجوی دانشگاههای بیرجند به اردوی جهادی نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این دانشجویان تا ۱۲ فروردین در روستاهای بخش سرداران نهبندان مشغول فعالیت خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 26 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سیدمصطفی موسوی زاهد با بیان اینکه اردوی جهادی نوروز 1401 دانشگاههای خراسان جنوبی در قالب طرح عهد خدمت برگزار می شود، گفت: نوروز امساال تعداد 10 گروه جهادی در قالب یک گروه بزرگ تحت عنوان عهد خدمت تجمیع شدند و به مدت یک هفته در روستاهای نهبندان مشغول به انجام فعالیت های مختلف خواهند بود.

 

وی از اعزام بیش از 110 دانشجوی دانشگاههای بیرجند به اردوی جهادی نوروز 1401 خبر داد و گفت: این دانشجویان تا 12 فروردین در روستاهای بخش سرداران نهبندان مشغول فعالیت خواهند بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 75 نفر از این دانشجویان جهادگر خواهد و مابقی برادر هستند، گفت: برادران در دو روستای منطقه سیدال نهبندان مشغول انجام فعالیت های عمرانی از جمله کانال کشی زمین های کشاورزی و ساخت منزل برای یک خانواده کم برخوردار می شوند.

 

موسوی با بیان اینکه بیشترین دانشجویان اعزامی به اردوی جهادی از دانشگاههای علوم پزشکی و فرهنگیان هستند، گفت: خدمات مختلف دندانپزشکی، پزشکی عمومی و تخصصی، کارهای عمرانی و فرهنگی و آموزشی و رنگ آمیزی و تعمیر و ترمیم مدارس را در این یک هفته دانشجویان جهادگر در 10 روستای بخش سیدال نهبندان دنبال خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود به بیش از هزار نفر خدمات پزشکی و بیش از 600 نفر خدمات دندانپزشکی ارائه شود، اظهارداشت: همچنین برای حدود 100 دانش آموز خدمات مختلف آموزشی و کلاسی ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار