آخرین آمار کرونا در فارس تا 8 مهر 1400

مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه با اعلام جان باختن ۴ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۶ هزار و ۶۵۷ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 30 September 2021

به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۶۷۷ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۴۰۴ هزار و ۵۰ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

او همچنین از بهبودی ۴۳۱ هزار و ۸۴۸ نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان‌ها مرخص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام اینکه در روز گذشته مدافعان سلامت حوزه بهداشت استان فارس ۴۹ هزار و ۹۴۵ واکسن در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شیراز و شهرستان ها، به مردم استان تزریق کرده اند، گفت: تاکنون دو میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۴۰ دوز اول واکسن کرونا و ۹۱۷ هزار و ۹۵۲ دوز دوم واکسن کرونا، به جمعیت هدف در فارس تزریق شده است و تاکنون تزریق واکسن کرونا در فارس به سه میلیون و ۲۲۵ هزار و ۲۹۲ دوز رسیده است.

حسینی تاکید کرد: با وجود اجرای واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا ویروس، کماکان باید تا پایان برنامه واکسیناسیون و ایمن شدن تمام اقشار جامعه، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، از چرخش ویروس در جامعه جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار