تراموا، هدیه روز شیراز

شهردار شیراز در آیین انعقاد قرارداد پروژه تراموا ضمن تبریک روز شیراز به شهروندان و هموطنان، گفت: قرارداد اجرای پروژه تراموا به مناسبت ۱۵ اردیبهشت ماه منعقد شده است.
کد خبر: ۸۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 04 May 2020

تابناک فارس: حیدر اسکندرپور اعتبار اجرای تراموا را دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اولین خط تراموای شیراز به طول ۱۰ کیلومتر از آرامگاه سعدی آغاز و پس از گذر از آرامگاه حافظ، دروازه اصفهان، مجموعه زندیه (فلکه شهرداری)، حرم مطهر شاهچراغ (ع) به پایانه شاهزاده قاسم می‌رسد.

شهردار شیراز اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم فاز نخست پروژه تراموا از پایانه شاهزاده قاسم تا دروازه اصفهان در سال آینده افتتاح شود و بقیه مسیر تا آرامگاه سعدی نیز در ادامه به بهره برداری برسد.

اسکندرپور افزود: با بهره برداری از تراموا حضور همزمان انسان، تراموا و خودرو در معابر امکان پذیر است و هیچ محدودیتی برای عبور عابرین پیاده و خودرو‌ها ایجاد نمی‌کند.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یقین دارم شورا این اراده را دارد که با نظارت بر روند اجرای پروژه تراموا و حمایت از شهردار و مجموعه مدیریت شهری، زمینه را برای افتتاح این پروژه در موعد مقرر فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار