رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد؛

دستگیری خواستگار مزاحم در یاسوج

عامل مزاحمت و هتک حرمت دختر جوان یاسوجی در فضای مجازی دستگیرشد.
کد خبر: ۵۴۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 02 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد، رئيس پليس فتای استان با بیان اینکه متهم خواستگار سابق این دختر جوان بوده است گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان یاسوجی مبني بر اينكه فردي ناشناس به پيام هاي شخصي در گوشی تلفن همراه دسترسي پيدا کرده و موجب هتک حيثيت و دسترسي نامبرده به تعدادي از تصاوير شخصي ام شده است این موضوع به صورت ويژه در دستور كار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرگرد روح اله شهبازی پور افزود: با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي توسط تيم كارشناسي ، متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير شد.

وی با بيان اينكه متهم که خواستگار سابق این شاکی بوده در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي معترف و انگيزه خود را از اين عمل مجرمانه انتقام و خصومت شخصي از فرد شاكي عنوان كرد. شهبازی پور اضافه کرد: شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه ابزاري مفيد و خطرناك هستند كه حضور نا آگاهانه و بدون رعايت اصول ايمني كاربران در اين فضا، آسيب هاي فراواني به دنبال خواهد داشت.

رئيس پليس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصيه کرد: از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کرده و در صورتي‌كه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد مي کند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب کرده و مكالمه را ادامه ندهند،همچنين به افرادي كه در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اقدام به مزاحمت شهروندان مي کنند هشدار داده مي شود طبق قانون جرايم رايانه اي با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار