نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

فتنه دشمنان دنباله دار است/ مراقب توطئه های جدید باشیم

به گزارش تابناک سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فتنه دشمنان برای نفوذ در کشورهای اسلامی دنباله دار است، گفت:حماسه ۹ دی باید عبرتی برای هوشیاری مردم ایران در برابر فتنه باشد.
کد خبر: ۵۴۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 30 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی صبح شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت ۹ دی در سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه حماسه ۹ دی تجلی میثاق مردم ولایت مدار با آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بارها کوشید تا بتواند مانع گسترش اندیشه‌های اسلامی شود لذا این بار نیز باهدف قرار دادن انتخابات قصد ایجاد فتنه را داشت که با هوشیاری و بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: استکبار که سیاست‌های خود را در خاورمیانه شکست خورده می‌داند، در پی تدارک فتنه‌های دیگر برای نفوذ در ایران است لذا باید با عبرت‌آموزی از حوادثی مانند ۹ دی مراقب توطئه‌های جدید دشمن باشیم.

۹دی جایگاه ولی فقیه در بین مردم را نشان داد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ۹ دی نشان داد هرکسی که از جمهوری اسلامی، خط امامت و ولایت خارج شود در بین مردم جایگاهی نخواهد داشت، بیان کرد: عده‌ای با سوءاستفاده از احساسات مردمی می‌خواستند تا به قدرت سیاسی دست پیدا کنند که ایمان و ولایتمداری و غیرت مردم در برابر مقدسات دینی و همچنین حضور به‌موقع نیروهای انقلابی راه همراهی با عناصر ضدانقلاب و دشمنان خارجی را مسدود کرد.

آیت الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: شعور سیاسی و بصیرت مردم ایران در فتنه ۸۸ به دنیا نشان داد که این ملت با هیچ فردی عقد اخوت نبسته‌اند و همواره با اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب برای خاموش کردن فتنه‌های آینده هوشیار هستند.

وی افزود: ۹ دی نشان داد که ملت با بصیرت ایران در برابر هرگونه فتنه‌ای ایستادند و برای حمایت از اسلام و آرمان‌های نظام لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد امروز آمادگی در برابر دسیسه‌های آمریکا و متحدانش بیش از هر چیزی در بین جوانان وجود دارد تا بتوانند حباب نقشه‌های دشمن را قبل از شکل گیری خنثی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار