روابط عمومی آبفار ایلام رتبه دوم را کسب کرد

حسن بساطی‌پناه مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام ، رتبه دوم برترین روابط عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 21 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛در هفتمین جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب،   مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام در بخش آموزش همگانی حائز رتبه دوم در بین روابط عمومی‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور شناخته شد.

 

این جشنواره که با هدف انتخاب بهترین مدیران و تلاشگران عرصه روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری کشور هر ساله برگزار می‌شود از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام با اهداء تندیس و لوح سپاس تقدیر و تکریم به عمل آمد.

 

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است :

رشد و توسعه صنعت بزرگ آب وفاضلاب ،مدیون تلاش بی وقفه وبی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش ،تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند .

بدینوسیله ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام دوم در بخش آموزش همگانی در هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های برتر صنعت آب و فاضلاب و تقدیر از تلاش‌های تحسین‌برانگیز شما، توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار