واکنش شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به مطلب تابناک + پاسخ تابناک

پیرو انتشار یادداشتی در خبرگزاری تابناک در مورخه22خرداد ماه با "قطعی ۲۰ ساعته آب شرب شهر دهلران /عطش وبی آبی در گرمای 50درجه" درج نمود که جوابیه به این خبرگزاری ارسال کرد که این رسانه طبق قانون مطبوعات بدون هرگونه دخل تصرف آن را منتشر می کند.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 12 June 2024

واکنش شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به مطلب تابناک + پاسخ تابناکبه گزارش تابناک ایلام؛ پیرو انتشار یادداشتی در خبرگزاری تابناک در مورخه22خرداد ماه با "قطعی ۲۰ ساعته آب شرب شهر دهلران /عطش وبی آبی در گرمای 50درجه" (اینجا )درج نمود که جوابیه به این خبرگزاری ارسال کرد که این رسانه طبق قانون مطبوعات بدون هرگونه دخل تصرف آن را منتشر می کند.


شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است:


مدیر محترم پایگاه خبری تابناک

با سلام احتراما
در پاسخ به مطلب منتشره شده با عنوان "قطعی ۲۰ ساعته آب شرب شهر دهلران" خواهشمند است در جهت‌ تنویر افکار عمومی نسبت به درج جوابیه زیر اقدام فرمایید. باستحضار می رساند: علت قطعی آب شهر در شهر دهلران، شکستگی لوله ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهر بود که همکاران آبفای دهلران با تلاشی ۴ ساعته نسبت به تعمیر آن اقدام نمودند و اطلاع رسانی لازم هم در این خصوص صورت گرفت. در زمان رفع شکستگی به دلیل پایین آمدن سطح آب مخزن ، افت فشار آب در برخی از نقاط سطح شهر به وجود آمد که تا ساعت ۱۴ همان روز رفع و فشار آب به حالت عادی بازگشت. در خصوص آب مجتمع های مسکونی مسکن مهر به علت اختلاف ارتفاع بالا نسبت به سطح مخزن ذخیره اب ، در زمان آبگيري مخزن در شب که شیر خروجی آن چند دور بسته می شود ، با افت فشار آب مواجه می گردند که این امر با در مدار قرار گرفتن ۲ حلقه چاه آب در روستاي بره بیجه که به زودی افتتاح می گردند، رفع خواهد شد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

پاسخ تابناک؛
ضمن تشکر از پاسخگویی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قطعا این رسانه علاوه بر انعکاس مشکلات شهروندان در حوزه آب ؛ اقداماتی که در راستای خدمت رسانی به شهروندان باشد را نیز منعکس خواهد نمود و بدون شک در زمان بهره برداری از این دو حلقه چاه نیر بر اساس رسالت رسانه ای خود عمل می نماید و امیدواریم این دو حلقه چاه باتوجه به تنش آبی و گرما بالای منطقه در روز ها و هفته های آتی در مدار قرار گیرند تا دغدغه شهروندان  از لحاظ تامین آب شرب مرتفع گردد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار