برنامه‌های هفته امربه معروف اعلام شد

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: برنامه‌های امسال حول شعار امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی، جامعه متعالی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 21 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام و المسلمین محمد گودرزی، افزود: هر ساله با شروع ماه محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر هم آغاز می‌شود.
وی، سیاست کلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را در هفته بزرگداشت این فریضه واجب دینی را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های تبلیغی و ترویجی ایام محرم برای تکریم فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، تقویت ارتباط با افکار عمومی و مواجه رسانه‌ای با اقدامات دشمنان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و تبین مواضع و رویکرد‌های ستاد در دوره جدیدی و تقویت زمینه مشارکت همگانی در زمینه اجرای این فریضه واجب الهی از رویکرد‌های ستاد در این هفته است.
گودرزی تصریح کرد: طی این ایام فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در عرصه‌های مختلف معرفی و مورد تشویق قرار می‌گیرند.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: همچنین در این هفته راهپیمایی و تجمع تجدید میثاق با آرمان‌های سیدالشهدا (ع) با حضور آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود و از ظرفیت موکب‌های برپا شده در شهر‌ها برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهد شد.
‌معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس، رسانه و تولیدات دیجیتال را یکی از ابزار‌های تبلیغ و احیای این فریضه واجب فراموش شده است، عنوان کرد و ادامه داد: برای نشر و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در این هفته محتوای دیجیتال و رسانه‌ای توسط ستاد برای انتشار در شبکه‌های مجازی تولید می‌شود.
وی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با حضور نخبگان، اساتید دانشگاهی و حوزوی در این دهه خبر داد و گفت: استان فارس دارای ۵ شهید امر به معروف و نهی از منکر است و در این دهه، شهید شاخص سال امر به معروف استان فارس معرفی خواهد شد.
گودرزی در خصوص حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: مطابق قانون معاونت قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با استفاده از وکلای ماهر از آمران به معروف و ناهیان از منکری که در چارچوب قانون به انجام این فریضه مهم بپردازند، حمایت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار