800 نفر از معتکفین شیراز غیربومی هستند

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز از ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که ۸۰۰ میهمان خارج از استان فارس داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 28 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: احد پاریابی، معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز از ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز خبر داد و گفت: امسال بیست و دومین دوره اعتکاف خود را در مسجد جامع شهدا (مسجد نو) برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این اعتکاف ویژه نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۴ تا ۴۰ سال در دو بخش بانوان و آقایان است که با هدف ترویج فرهنگ اعتکاف در میان نسل جوان انجام می‌شود.

پاریابی با بیان اینکه ثبت‌نام از ۵ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به لینک http://panel.rahpouyan.com مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز اظهار کرد: برای برپایی این اعتکاف نشست هماهنگی در دفتر امام جمعه شیراز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برپا شد و نهایتاً بنا شده است تا اعتکاف جوانان امسال با همکاری و همیاری خیران و همچنین دستگاه‌های مختلف برپا شود.

پاریابی هزینه ثبت‌نام هر معتکف را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: امسال به دلیل مسائل اقتصادی هزینه هر معتکف با احتساب خوراک و اقدامات فرهنگی ۵۰۰ هزار تومان حساب شده است که ۳۰۰ هزار تومان آن از طریق خیران و همکاری نهادهای مختلف پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: بزرگترین اعتکاف جوانان کشور طی سال‌های گذشته با حضور جوانان شیراز، استان و سایر استان‌ها و حتی میهمانانی از کشورهای حاشیه خلیج برگزار می‌شود و امسال پیش‌بینی می‌شود که حداقل ۸۰۰ میهمان خارج از استان فارس داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار