افراد بالای 18 سال دوز یادآور تزریق کنند

تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال ضروری است .
کد خبر: ۱۰۸۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 07 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: شیوع سویه جدید کرونا در برخی کشور‌ها و نگرانی‌های ایجاد شده با توجه به سرایت پذیری بالای آن ضرورت دارد که مردم در همه مناطق و شهرستان‌های استان فارس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
اسماعیل محبی پور با بیان اینکه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح بالایی قرار دارد و واکسن نیز به اندازه کافی وجود دارد، افزود: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی، اعمال محدودیت در فعالیت‌ها در این مقطع نیاز نیست، مشروط به اینکه هم اصناف و هم اقشار مختلف مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا وارد موج جدید نشویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: توجه به تهویه مناسب اماکن تجمعی مانند کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی درون و برون شهری شامل اتوبوس، مترو و قطار و همچنین در ادارات برای مراجعان و کارمندان نیز مورد تاکید است. محبی پور گفت: علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، انتظار است که بحث تزریق واکسن و پرهیز از حضور در امکان شلوغ و پرخطر نیز از سوی مردم جدی گرفته شود.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تاکید دارد کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین واکسن آن‌ها گذشته، بدون اینکه کدام دُز از واکسن را دریافت کرده‌اند نسبت به تزریق واکس اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار