مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

عمل خدمت گزاران آموزش و پرورش استثنایی عبادت است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش روز جهانی معلولین که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد، گفت: کار و عمل خدمت گزاران آموزش و پرورش استثنایی عبادت است.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 05 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، سید امیر شوشتری با اشاره به آیه 29 سوره عنکبوت که فرموده است؛ «آیا مردم گمان کرده اند، همین که بگویند: ایمان آوردیم، رها می شوند و آنان به وسیله جان، مال، اولاد و حوادث مورد آزمایش قرار نمی گیرند؟»، گفت: نعمت ها و باز پس گرفتن آن ها، هم برای خود شخص و هم برای اطرافیان امتحان الهی است. ما همه همواره به نحوی در برابر امتحان های الهی هستیم.

وی افزود: کار و عمل خدمت گزاران آموزش و پرورش استثنایی همه خدمت و عبادت است. تمام همکارانی که زحمت می کشید، عمل شما بسیار باقدر و ارزش است و هر کسی نمی تواند سختی آن را درک کند.

وی ادامه داد: دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی نیز با سختی هایی رو به رو هستند ولی بدانید خداوند هر نعمتی را بگیرد، در عوض نعمت دیگری به بنده اش ارزانی می دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: در این مجلس زیبا و نورانی که شاید اکنون فوج فوج فرشته ها در آن حضور داشته باشند، فرشته هایی زمینی وجود دارند که وظیفه ما خدمت رسانی به آن ها است و ان شاالله بتوانیم وظیفه خود را در قبال این فرشته ها انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار