فرآوری خرما ظرفیت مغفول مانده در جهرم

حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و غذایی شهرستان جهرم گفت: شهرستان جهرم ظرفیت های مغفول مانده بسیاری دارد که از جمله آن فرآوری خرما به روش های گوناگون است.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 16 November 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و غذایی شهرستان جهرم گفت: شهرستان جهرم ظرفیت های مغفول مانده بسیاری دارد که از جمله آن فرآوری خرما به روش های گوناگون است.

 

امام جمعه جهرم افزود: این مهم می تواند علاوه بر ایجاد فرصت های بی نظير اشتغال و ارزش افزوده مناسب، زمینه معرفی بیشتر شهرستان را نیز در داخل و خارج از کشور به همراه داشته باشد.

 

وی مداومت در برپایی این گونه نمایشگاه ها و به خصوص کمک به متقاضیان فعالیت در این حوزه به روش های مختلفی چون ارائه تسهیلات، تخصیص مکان جهت کارگاه و موارد مشابه دیگر را به نوعی سرمایه گذاری انسانی و اجتماعی دانست که سود آن ایجاد کارآفرینی همراه با محیطی پویا و با نشاط و ایجاد ارتباط مستقیم تولید کننده و خریدار خواهد بود که همه مردم به نوعی از آن منتفع می شوند.

 

پوران دراجی مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان جهرم نیز ایجاد رونق کسب و کار مشاغل خانگی بانوان و همچنین معرفی ظرفیت این قشر از جامعه را از اهداف برگزاری این جشنواره یک روزه دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار