کشف کالای 14 میلیاردی در لار

فرمانده انتظامی "لارستان" استان فارس از کشف محصولات دخانی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 24 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ "سید محمد یوسفی" گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالای دخانی، ماموران پلیس آگاهی لارستان با اقدامات فنی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از تردد خودرو‌های شوتی حامل کالای دخانی در محور‌های مواصلاتی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران سریعا پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان اعزام و حین کترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خوردرو ۹۲۰ عدد انواع ویپ و ۸۷۰ عدد انواع مایع قطره‌ای و دهانی یک بار مصرف ویپ خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

سرهنگ "یوسفی" با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای دخانی مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار