بانک های فارس پنجشنبه ها باز است

رئیس شورای سیاست گذاری بانک های فارس گفت: مصوبه تعطیلی ادارات فارس در روزهای پنجشنبه شامل بانک‌های استان نمی شود و شعب تمام بانک ها در این روز فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 06 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: کریم ریگی زادگان، روز چهارشنبه  افزود: این تعطیلی شامل ادارات امور شعب بانک‌های استان می شود و تمام ادارات امور شعب در این روز تعطیل هستند.
وی ادامه داد: ساعت آغاز فعالیت شعب بانک‌های دولتی و خصوصی استان بر اساس بخشنامه اخیر بانک مرکزی از شنبه تا چهارشنبه هفت و ۱۵ دقیقه صبح و ساعت اتمام فعالیت بانک‌های دولتی ۱۳ و ۱۵ دقیقه و بانک های خصوصی ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.
ریگی زادگان ادامه داد: ساعت خدمات رسانی تمام بانکها در روز پنجشنبه نیز از هفت و ۱۵ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
بنا به اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، با توجه به افزایش بی سابقه دما در استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی برق و خاموشی شبکه، فعالیت ادارات فارس در روزهای پنجشنبه تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ تعطیل شده است.
عبدالعلی کریمی افزود: این تصمیم با توجه به درخواست مدیر عامل توزیع برق استان و موافقت استاندار فارس و بر اساس تبصره یک بند ۲ تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تفویض اختیار به استانداران اتخاذ شده است.
او اظهار داشت: ساعت کار ادارات استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه کماکان از ساعت هفت تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.
وی بیان کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی و خدمات امداد جاده ای ومراکز انتظامی طبق روال قبل به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار