2 تن مواد مخدر در فارس کشف شد

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲ تن مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 24 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی ۴۸ ساعت گذشته، تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی را رصد و مورد شناسایی قرار دادند.
وی تصریح کرد: در این خصوص و طی ۴ عملیات جداگانه، ۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۲ تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، حشیش و مرفین کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این مواد مخدر عمدتا در شهرستان‌های "لامرد" و "نی‌ریز" کشف شده است، گفت: در این خصوص ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار حبیبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

هشدار فرمانده انتظامی استان فارس به اراذل و اوباش

سردار حبیبی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳۰۵ اراذل و اوباش توسط مأموران انتظامی استان فارس در یازده ماهه سال جاری، تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و افراد اراذل و اوباش بدانند که با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.
انهدام ۱۳ باند قاچاق سلاح در استان فارس و دستگیری یک هزار و ۵۳۷ قاچاقچی و حاملان سلاح در این خصوص طی یازده ماهه سال جاری، از دیگر موارد مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار