ساخت و ساز غیر مجاز در کازرون قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: 25 مورد تفکیک و دیوار کشی غیر مجاز در باغ ها و اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان کازرون تخریب شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 08 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایانا: حمید رشیدی با بیان اینکه قلع و قمع مذکور بر اساس قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغ‌ها در روستاهای گلستان، قلعه سید، بنه میرزا علی اکبر و اطراف سیلو گندم صورت گرفت، تصریح کرد: با این عملیات 6 هکتار از اراضی زراعی و باغی به چرخه تولید بازگشت.

به گفته وی؛ با حضور نماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و کارکنان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی، یکی از منسجم ترین عملیات های مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان اجرایی شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هر نوع تغییر کاربری و انجام ساخت و ساز بدون اخذ مجوز، جرم انگاری کیفری است و چنانچه افرادی به مقررات مربوطه بی‌توجهی کرده و به تذکرات عوامل حفظ اراضی بی اعتنایی کنند، از طریق مرجع قضایی محکوم به قلع و قمع بنا، به همراه جریمه نقدی خواهند شد.

رشیدی با بیان اینکه مردم می‌توانند با تماس با سامانه هوشمند ۱۳۱ موارد تغییر کاربری غیرمجاز را اطلاع دهند و در حفظ اراضی سهیم باشند، افزود: افرادی که قصد احداث بنا یا دیوارکشی اراضی زارعی و باغی خود را دارند حتما قبل از هرگونه اقدام با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مشاوره با کارشناسان اداره امور اراضی نسبت به دریافت مجوز قانونی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار