کد خبر: ۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 23 August 2015

با ورود کاروان خدام رضوی به شهرستان فردوس رسما جشن های زیر سایه خورشید در این شهرستان شروع شد.

به گزارش تابناک کاروان خدام رضوی در حالی که حامل پرچم سبز رضوی بودند در جبل النور باغشهر اسلامیه محل دفن دو شهید گمنام مورد استقبال کم نظیر مردم و مسئولین قرار گرفتند. در این مراسم معنوی خدام رضوی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و به اهتزار در آوردن پرچم متبرک امام رضا(ع) در گلزار شهدای گمنام به مدیحه سرایی پرداختند و مردم فوج فوج برای زیارت این پرچم متبرک و گرفتن حاجت آنرا بوسه باران کردند.

امام جمعه فردوس در این مراسم با بیان اینکه شهدا در مسیر اهداف مقدس اهل بیت و امام رضا حرکت کردند تاکید کرد باید همیشه قدردان خون شهدا باشیم. حجه الاسلام و المسلمین بابایی افزود :باید این مکان مقدس به بهترین محل برای کارهای فرهنگی تبدیل شود و ضروری است مردم نذر و نیازهای خود را در این راستا در نظر بگیرند. وی از بازسازی واقعه غدیر در روز عید سعید غدیر در این مکان خبر داد و از مردم دعوت کرد چون برای اولین بار این واقعه مهم اسلامی در شهرستان فردوس بازسازی میشود حضور گسترده ای داشته باشند.

بر اساس این گزارش کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه های خود به دیدار یکی از جانبازان دفاع مقدس در باغشهر اسلامیه رفتند .

فریدونی جانباز 25 درصد جنگ تحمیلی نیز ورود پرچم و خدام رضوی را سعادتی برای خود و خانواده اش دانست که نصیب آنان شده است . همچنین دیدار با خانواده شهدا، بازدید از مرکز بوعلی ، سالمندان و گلهای امام رضا(ع) ، برگزاری جشن ویژه دهه کرامت در محل امامزدادگان فردوس از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید است در شهرستان فردوس است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار