نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه داریم مشکلات مردم را پیگیری کنیم و نباید حقی از مردم ضایع شود، گفت: ‌امروز یک عده پول پارو می‌کنند و یک عده دیگر سر در زباله‌دان‌ها دارند.
کد خبر: ۷۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 21 October 2019
امام جمعه بیرجند: ‌امروز یک عده پول پارو می‌کنند و ‌عده دیگر سر در زباله‌دان‌ها دارند

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونین سیاسی و اقتصادی استانداری و مدیران ارشد دستگاه های نظارتی استان برگزار شد اظهار کرد: پیش از آنی که زیر این سقف قرار بگیریم همه ما زیر سقف قانون قرار داریم و به یکدیگر مرتبط هستیم و از یکدیگر جدا نیستیم و قوای سه گانه، نیروهای نظارتی و اطلاعاتی حضور دارند و قانون این دستگاه ها را به یکدیگر مرتبط کرده است، اما آنچه مهم است انگیزه و جدیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: غیر از آنچه که در چندین برگ منعکس شده ‌و یا افراد بیان فرموده‌اند، در جامعه با مشکلات زیادی روبرو هستیم که قابل حل است که اصولا بنده و از قبیل بنده مسئول این کار نیستیم.

عبادی ادامه داد: قوای سه گانه ای که قانون گذار آن ها را تعیین کرده به این معنی است که اگر هر کدام به وظیفه خود عمل کنند، هیچ کاری بر روی زمین نمی ماند و اگر نیروهای نظارتی، اطلاعاتی و حراست ها به صورت جدی و به موقع عمل کنند، هیچ زمانی مسئولی تنبل و یا پرتوقع بار نمی آید بلکه خود را خدمتگزار مردم خواهد دانست.

وی با اشاره به اینکه قانون سقفی دارد که همه دستگاه ها در زیر آن قرار دارند، گفت: اینکه چرا مردم شکایت خود را به دفتر ما ارائه می دهند را باید از خود آن ها پرسید زیرا ما نه قاضی، نه جزء قوای سه گانه و نه نیروی اطلاعاتی و بازرسی و نه دیوان محاسبات هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیانکرد: نیروهای اجرایی کاملا آمادگی خود را اعلام کرده اند که در بخش های گوناگون همکاری داشته باشند و مسائل به صورت تحقیقی مورد ارزیابی قرار گیرد که این جمع بندی بر عهده بازرس خراسان جنوبی قرار خواهد داشت، لذا باید به گونه ای ترتیب دهند که دو جلسه به صورت آزمایش شکل گیرد و سپس بنده از این جمع کنار خواهم رفت زیرا این برنامه به وسیله بنده نباید باشد، بلکه باید به صورت خودکار در سیستم قانون انجام شود.

وی بیان داشت: هر بخشی دارای یک مدیر است لذا اگر تخلفی صورت گیرد اولین فردی که باید پاسخگو باشد خودِ مدیر است، زیرا  چطور می شود که یک مدیر از زیر مجموعه خود بی اطلاع باشد و خلاف قانون صورت گیرد و حق مردم و مسئولان ضایع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امیدواریم که طی دو جلسه آینده این جریان تعقیب شود و سپس به خود شما واگذار شود، اما وقتی مردم به دفتر ما مراجعه می کنند، بنده نیز وظیفه دارم تا عکس العملی نشان دهم.

 عبادی تصریح کرد: وقتی نظام ما بر اساس اسلام و انقلاب است، عمل نیز باید طبق اسلام باشد؛ اگر عمل طبق اسلام می‌بود مردم مشکلی نداشتند و شرایط به گونه‌ای نمی‌بود که یک عده پول پارو کنند و یک عده دیگر سر در زباله‌دان ها کنند تا روزی فرزندانشان را در بین زباله‌ها پیدا کنند، این شرایط نباید وجود می داشت.

وی یادآور شد: همه مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی قابل حل است و همه نیز مسئول هستیم تا جلوی افرادی که مسئولیت پذیرفته اند و قسم خورده اند را بگیریم تا پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
این افتخار دولت است! ..فکر کردی چی ....کلاهشان را بالا گذاشتند ......................................................
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
این میوه و دست اورد چهل ساله عملکرد شماست دیگر گذشته که سیاست بغلی بگیر چکارش کنم بده بغلی رو اجرا کنید گذشته که کاسه کوزه رو سر دولت های هشت ساله خراب کنید و حکومت رو تبریه کنید نتوانستید چهل سال است چهارصد سال هم که بگذرد نخواهید تنوانست این حنا ها هم دیگر رنگی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار