مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی خبرداد:
مدیر کل گمرکات استان گفت:از ابتدای امسال 595 میلیون و 200 هزار دلار کالا از گمرکات خراسان جنوبی صادر شده که این کالاها بیش از 2 میلیون و 478 هزار تن وزن داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ وزنی 21 درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۷۱۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 25 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مدیر کل گمرکات استان گفت: این کالاها بیش از 2 میلیون و 478 هزار تن وزن داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ وزنی 21 درصد کاهش دارد.

خاشی، با بیان اینکه سهم کالاهای صادراتی خراسان جنوبی بیش از 120 میلیون و 32 هزار دلار بوده است، گفت: از ابتدای امسال 3 هزار و 299 فقره اظهارنامه صادراتی تشکیل شده است.

وی گفت: عمده اقلام صادرات قطعی گمرک خراسان جنوبی سیمان، خوراک کامل طیور، کاشی و سرامیک، گازوئیل، هیدروکربن سبک و سنگین، روغن سوخت تقطیری، صیفی جات و نمک است.

مدیر کل گمرکات استان، افغانستان، عراق، پاکستان، ترکمنستان و ارمنستان را مهمترین بازارهای صادراتی اعلام کرد و گفت: طبق صادرات ماده 116، 475 میلیون و 167 هزار دلار کالا از سایر استانهای کشور از گمرکات خراسان جنوبی صادر شده است.

خاشی افزود: از ابتدای امسال همچنین بیش از 4 میلیون و 413 هزار دلار کالا در قالب 25 فقره اظهارنامه وارداتی از استان های پاکستان، لهستان، چین، ترکیه و افغانستان وارد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار