مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبرداد:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت:دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان به حضور 80 دانشجوی دختر و پسر که 20 نفر پسر و 60 دانشجو دختر هستند در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند آغاز شده است.
کد خبر: ۶۴۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 28 August 2018

به گزارش تابناک خراسان جنوبی : ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان به حضور 80 دانشجوی دختر و پسر که 20 نفر پسر و 60 دانشجو دختر هستند در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.کلاس های دانشجویان از ساعت 7:15 صبح آغاز خواهد شد.

طرح ولایت با حضور ۸۰ دانشجو در خراسان جنوبی آغاز شد

وی در ادامه بیان کرد:طرح ولایت در راستای ﺿﺮورت تحکیم بنیان‌‌های اندیشه‌ ای دانشجویان مؤمن انقلابی و حضور فعال و اثرگذار در میدان جنگ فکری و فرهنگی دشمن طرح ریزی شده است که در همه استانهای کشور برگزار می شود.

 

صلاحی گفت :طرح ولایت دانشجویی، دوره ای تربیتی آموزشی به منظور ارتقاء سطح دانشجویان در حیطه مبانی اندیشه اسلامی، بصیرتی سیاسی و مهارتی تشکیلاتی است که در بستر سبک زندگی اسلامی محیطی علمی، با نشاط و کارآمد را جهت ارتقاء کیفیت نقش آفرینی دانشجویان در جامعه فراهم کرده است. 

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد : این دوره در سال 1375 در راستای مقابله با حملات اندیشه ای دشمن به مبانی نظری و فکری اسلام سیاسی و به خصوص ولایت فقیه طرح‌ریزی شده، تاکنون بیش از 50 هزار دانشجو در کشور از این دوره ها استفاده کردند.

 

وی گفت : طرح ولایت برای اینکه بتواند خروجی بهتری داشته باشد، ابتدا مرحله استانهای برگزاری می شود و بعد از بین برگزیدگان استانی تعدادی که بهترین ها هستند به دوره کشوری که همه ساله به مدت 40 روز در یکی از استانهای کشور برگزار می شود اعزام میشود.امسال دهمین دوره طرح ولایت استانی است، امسال از بین دانشجویان شرکت کننده در طرح سال قبل، تعداد 20 نفر به طرح ولایت کشوری اعزام شدند.

 

صلاحی در ادامه بیان کرد طرح ولایت امسال با رویکرد دو موضوع مهم یعنی اندیشه امامین انقلاب و کتابهای انسان 250 ساله رهبر معظم انقلاب و جدال دو اسلام خلاصه جلد 21 صحیفه نور امام راحل خواهد بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت:در کنار مباحث آموزشی موضوعات فرهنگی زیادی برای دانشجویان در این طرح در نظر گرفته شده است. یکی از مهمترین موضوعاتی که در دوره به آن توجه شده موضوع توجه به مباحثه و برگزاری کرسی های آزاداندیشی است که در واقع دانشجو بتواند تمرین شرکت در مباحثه و کرسی را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار