دوچرخه سوار خراسان جنوبی که در تیم غیر استانی حضور یافته است برای دومین بار به لیگ برتر راه پیدا کرد. وی در دوره قبل از طریق یک تیم استانی به این بازی ها رفته بود و توانسته بود راهی لیگ برتر شود. تابناک خراسان جنوبی در حال پیگیری این موضوع از هیئت دوچرخه سواری استان است.
کد خبر: ۵۲۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 20 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: طی برگزاری آخرین مرحله از مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری جاده کشور به میزبانی استان همدان در شهرستان دوچرخه سوار خراسان جنوبی که در تیم غیر استانی حضور یافته است برای دومین بار به لیگ برتر راه پیدا کرد. وی در دوره قبل از طریق یک تیم استانی به این بازی ها رفته بود و توانسته بود راهی لیگ برتر شود.

در این مسابقه که در سطح ملی برگزار گردید 24 تیم از شهرهای شیراز، مشهد، بندرعباس، چابهار، تهران، زنجان، بروجرد، تبریز، نهاوند، خوی، همدان، اصفهان، تویسرکان، خرم‌آباد، سمنان برگزار شد. رکابزنان در در دو بخش تیمی و انفرادی رشته‌های استقامت و تریل با یکدیگر رقابت کردند.

در بخش تیمی مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور رکاب‌زنان بالابان چابهار بر سکوی نخست ایستادند، پدافند هوایی نایب‌قهرمان شد و هیات دوچرخه‌سواری نهاوند مقام سوم را کسب کرد.

محمد رضایی رکابزن خراسان‌جنوبی که با تیم‌ دوچرخه‌سواری بالابان چابهار و به تازدگی قرارداد بسته است توانست برای دومین‌بار سهمیه لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور را بدست آورد.

رضایی در رقابت‌های دوره قبل لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور به نمایندگی از خراسان‌جنوبی شرکت داشت که با درخشش ویژه‌ای توانست برای نخستین‌بار سهمیه لیگ برتر دوچرخه‌سواری را تصاحب کند.

با وجود درخشش ورزشکاران استان در رشته های ورزشی به طور قطع مسئولیت مدیران ورزش استان را سنگین و خاص می کند. به طور قطع شایسته نیست نخبه های ورزشی این استان سکوی پیشرفت ورزش مناطق دیگر شوند. تابناک خراسان جنوبی در حال پیگیری دلایل این موضوع از متولیان امر و هیئت دوچرخه سواری استان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار