هم اکنون رهبر انقلاب در جمع مردم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب
رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش طی بازدید سرزده ای از مناطق زلزله زده از مردم مصیبت زده سرپل ذهاب دلجویی کردند. ایشان در جریان این دیدار سرزده از مناطق زلزله زده بازدید کردند و پیگیر وضعیت حادثه دیدگان و بازدیدی از کارهای انجام شده انجام دادند.
کد خبر: ۵۲۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 20 November 2017
تابناک خراسان جنوبی: حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز برای بازدید از مناطق زلزله زده وارد کرمانشاه شدند و از مناطق زلزله زده بازدید سرزده‌ای داشتند.
با یکایک دلهای داغدار شما همدردم / شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید / انسان‌های دلاور و پهلوان می ایستند و حادثه را مغلوب خود می‌کنند
به گزارش «تابناک»، رهبر معظم انقلاب امروز -دوشنبه- برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از زلزله زدگان و آسیب دیدگان وارد شهر کرمانشاه شدند. حضرت آیت الله خامنه‌ای در جریان این دیدار سرزده از مناطق زلزله زده بازدید کردند.
 
رهبر انقلاب پیش از این در جریان حوادث مشابه در ورزقان و بم نیز دیدارهای مشابهی از مناطق زلزله زده داشتند و به صورت سرزده پیگیر وضعیت حادثه دیدگان بودند.
 
ایشان پس از وقوع زلزله کرمانشاه، در نشستی با سران سه قوه ضمن بررسی ابعاد حادثه، با اشاره به داغدار شدن مردم کرمانشاه در این حادثه، گفتند: ما در این غم با مردم دلاور و مرزبانان دلیر استان کرمانشاه شریک هستیم. مصیبت و فقدان عزیزان تلخ و سخت است اما امیدواریم خداوند متعال سکینه و آرامش خود را بر دل‌های خانواده‌های داغدار نازل، و چشمان آنان را به لطف و رحمت خود روشن کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار