سرنشینان یک خودروی پراید در سانحه تصادف جان باختند.
حوالی ساعت 1 بامداد در در کیلومتر ۳۴ محور قاین به بیرجند یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری پراید با هم برخورد و تمام سرنشینان پراید در دم جان باختند.
کد خبر: ۵۲۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 20 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: حوالی ساعت یک بامداد امروز دوشنبه در محور بیرجند قاین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری پراید با هم برخورد و منجر به سانحه شدید شدند.

بنابر پیگیری تابناک خراسان جنوبی سرهنگ حسین رضایی پیرامون جزئیات این حادثه اظهار داشت: در این حادثه ۵ نفر کشته شده اند. .

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی روند اطلاع پلیس از این حادثه را اینگونه بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در کیلومتر ۳۴ محور قاین به بیرجند بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی گفت: ماموران مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین که در مسیر قاین به بیرجند در حرکت بوده است با یک دستگاه اتوبوس که در مسیر مخالف تردد داشته برخورد کرده است که متاسفانه راننده و چهار سرنشین خودروی پراید که همگی زن بودند در دم فوت کرده اند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اعلام حضور پر رنگ پلیس در جاده بیرجند به قاین و حجم تردد بالای خودروها در شب گذشته، علت اولیه تصادف را تخلف انسانی از جانب راننده پراید اعلام کرد و گفت: علت قطعی حادثه پس از بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد .

کشته شدگان حادثه که از زائران بارگاه رضوی بودند به سردخانه منتقل و خودرو ها به پارکینگ هدایت شدند .

محور بیرجند-قاین حادثه خیز ترین جاده خراسان جنوبی است که توسعه و چند بانده شدن آن از مطالبات اصلی نمایندگان و مردم این استان به شمار می رود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار