استاندار خراسان جنوبی گفت: نباید توجه مسئولان تنها به بخشی از جامعه ایثار گری معطوف شود بلکه باید همه ان ها مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۴۸۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 19 August 2017
سید علی اکبر پرویزی ظهر پنج شنبه در همایش بزرگداشت آزادگان خراسان جنوبی بیان کرد: امید است نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش به ایثارگران ادای وظیفه کرده و زحمات جانبازان را قدر بداند.

وی با اشاره به رشادت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ملت ایران طی این مدت ثابت کردند که به راحتی تن به ذلت نمی دهد.

پرویزی ادامه داد: همچنین در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان مظلومانه شهید شدند و برخی نیز هنوز مفقود هستند که خیلی زیاد یاد نمی شوند و باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از مسئولانی که تمام توجه آن ها تنها به بخشی از جامعه ایثار گری است٬ گلایه دارم.

وی با بیان اینکه تمام جانبازان٬ ایثارگران٬ رزمندگان و آزادگان باید مورد توجه باشند٬ گفت: جانبازان هنوز بخشی از درد های آن دوران را تحمل می کنند.

پرویزی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ نفر از آزادگان استان فاقد شغل هستند٬ گفت: حمایت ها و خدمات نظام قابل مقایسه با زحمات آزادگان در اسارت نیست.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها و مسئولان باید مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را رفع کنند.

پرویزی اظهار کرد: کار کردن در شرایط فعلی کشور سخت از زمان جنگ است چرا که نمی توان با پدیده های طبیعی مانند خشکسالی جنگ کرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آزادگان باید به مسئولان کمک کنند تا خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

وی با اشاره به دیون و مطالبات ایثارگران در سطح کشوری بیان کرد: دولت توانسته سه هزار میلیارد تومان از دیون سال های گذشته این قشر را پرداخت کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار