رئیس هیئت ورزش کارگری استان خراسان جنوبی از برگزاری دومین دوره مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های شرق و جنوب شرق کشور به میزبانی خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 13 August 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ ابوالفضل علیزاده‌بیرجندی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های شرق و جنوب شرق کشور با حضور 117 ورزشکار از 4 استان سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی و جنوبی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان خراسان جنوبی گفت: در گروه پرس سینه نوجوانان بانک ایران زمین بیرجند با 60 امتیاز اول؛ چابهار با 44 امتیاز دوم و ستارگان بشرویه با 24 امتیاز موفق به کسب بالاترین امتیازات در این گروه شدند.

وی افزود: در ادامه این رده از مسابقات در دسته جوانان بانک ایران زمین بیرجند با 57 امتیاز اول، زابل با 49 امتیاز دوم و بجنورد با 21 امتیاز سوم و در گروه سنی بزرگسالان، اسفراین با 52 امتیاز اول- اداره تعاون، کار و رفاه بیرجند با 41 امتیاز دوم و ستارگان بشرویه 25 امتیاز سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

علیزاده تصریح کرد: گروه لیفت نوجوانان هیئت ورزش کارگری بیرجند نیز با 45 امتیاز اول، احد بیرجند با 27 امتیاز دوم و شهید زارعی مشهد با 21 امتیاز سوم شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان خراسان جنوبی بیان کرد: در گروه جوانان بانک ایران زمین بیرجند با 36 امتیاز اول، چابهار با 26 امتیاز دوم و کرمان با امتیاز 15 سوم شد و در گروه بزرگسالان بشرویه با 54 امتیاز اول، زاهدان با 29 امتیاز دوم و ایران زمین بیرجند با 21 امتیاز سومی این رده از مسابقات را به نفع خود ثبت کردند.

وی افزود: آقایان نادر براهویی، داود سنچولی، مهدی مددی، سعید افسری، محتشم خزیمه و اکبر درویش داوران ملی و قهرمانی آسیا قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار