مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرنگاری تنها شغلی است که تعطیل بردار نبوده و همیشه در همه ایام سال در صحنه هستند گفت: خبرنگار به عنوان سفیر در جامعه است.
کد خبر: ۴۷۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 12 August 2017
احمد محبی شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن روز خبرنگار اظهار داشت: در حال حاضر 98 رسانه در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند و در تقویم کشور روز 17 مرداد ماه که مصادف با شهادت شهید محمود صارمی است به نام خبرنگار نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاری یک راه است، افزود: خبرنگاری یک شخصیت حقیقی و حقوقی است که همه چیز را خوب می‌بیند و بر اساس واقیعت‌های موجود در جامعه تبیین می‌کند.

مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی گفت: خبرنگار نقش سفیر را بر عهده داشته و جایگاه شما خبرنگاران بسیار ارزشمند و والا است و تمام 365 روز سال را باید به عنوان روز خبرنگار در نظر گرفت زیرا تنها قشری که در تمام سال با مردم است، خبرنگاران هستند.

محبی با بیان اینکه خبرنگاری تنها شغلی است که در کنار مردم و با مردم است، افزود: این خبرنگاران هستند که درد مردم را زودتر از دیگران درک کرده و نسبت به انعکاس آن اقدام می‌کنند.

وی بیان داشت: خبرنگاری تنها شغلی است که دغدغه‌اش برطرف کردن تمامی مشکلات مردم است و هر چه را که می‌بیند می‌نویسد و به راستی که شما خبرنگاران دو شغل را در واقع انجام می‌دهید هم خبرنگار بوده و گاهی هم روابط عمومی ادارت هستید، زیرا روابط عمومی‌ها می‌خواهند کارهای خود را از طریق شما انجام دهند.

مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی گفت: خبرنگاری تنها شغلی است که تعطیل بردار نیست و همیشه باید در صحنه باشد و در بیانی دیگر شما خبرنگاران حکم وکیل را دارید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار