رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۷ هزار و ۶۲۰ تن جو به صورت تضمینی از کشاورزان در استان خریداری شده است، گفت: در این مدت ۱۷ هزار و ۶۰۰ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد.
کد خبر: ۴۷۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 12 August 2017
هاشم ولی پورمطلق در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای خرید گندم به صورت تضمینی تاکنون  17هزار و 600تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شده است.

وی افزود:هزینه 17 هزار و 600تن گندم 22 میلیارد و 800 میلیون تومان است که تا کنون 12میلیارد و 500میلیون تومان به حساب کشاورزان خراسان جنوبی پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 10 میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر باقی مانده که به زودی به حساب بهره برداران در خراسان جنوبی پرداخت می‌شود.

ولی پور مطلق افزود: از ابتدای خرید جو به صورت تضمینی تا کنون 7 هزار و 620تن خریداری و مبلغ به بهره برداران پرداخت شد ه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون پرداختی‌ها برای گندم و جو به صورت تضمینی خوب بوده  است و با توجه به خشکسالی‌ها وکم آبی، اما کیفیت گندم  در استان خراسان جنوبی مطلوب است، افزود: قیمت خرید گندم به صورت تضمینی هزار و 300 تومان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار