مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی با بیان اینکه اتفاق خوبی که در زمینه صنعت رخ داد طرح رونق واحدهای تولیدی است، گفت: سال گذشته ۳۰ واحدصنعتی کوچک و بزرگ تعطیل شده در استان با تسهیلات رونق به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۴۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 09 August 2017
عباس جرجانی ظهر امروز در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی به‌مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: صنایع کوچک با توجه به اشتغالزایی و کارآفرینی نقش اساسی در صنعت دارد به گونه‌ای که 95 درصد صنایع در استان را صنایع کوچک زیر 50 نفر تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد اشتغال استان دست صنایع کوچک و واحدهای خرد است افزود: 21 واحد شهرک صنعتی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که اکثر واحدها از زیرساخت‌های اولیه آب و برق برخوردار بوده و در نواحی که گاز وجود دارد سعی شده انقال گاز به این شهرک‌ها صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی با بیان اینکه اتفاق خوبی کهدر زمینه صنعت رخ داده است طرح رونق واحدهای تولیدی است تصریح کرد:  سال گذشته 30 واحدصنعتی کوچک و بزرگ تعطیل شده در استان با تسهیلات رونق به چرخه تولید بازگردانده شده‌اند.

جرجانی بیان کرد: اتفاق خوبی که امسال در شرکت شهرک‌های صنعتی رخ داد این است که به سمت واگذاری زمین حرکت نکرده‌ایم بلکه از واحدهای که به دلیلی مشکلات و بدهی بانکی تعطیل و به مالکیت بانک‌ها درآمده‌اند با هدایت سرمایه‌گذاران جدید یا تغییر محصول آن واگذر شده است  و به چرخه تولید بازگشته‌اند که تعدادی از این واحدهای در هفته  افتتاح خواهند شد.

 وی افزود: در بحث آموزش شرکت شهرک‌های صنعتی برای  172 واحد تولیدی و پرسنل و مدیران آن کلاس بازاریابی و فروش برگزار کرده است. این شرکت در راستای حمایت از صنعت اقدام به برگزاری تورهای صنعتی در داخل و خارج استان و به استانهای صنعتی بزرگ کشور کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار