با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، ظهر امروز مدیر حوزه‌های علمیه استان خراسان جنوبی معارفه شد.
کد خبر: ۴۷۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 08 August 2017
مدیر سابق حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر حکمت جهادی و تلاش شبانه‌روزی در حوزه‌های علمیه صورت نگیرد مشخص نیست بتوان در زمینه تحول در حوزه‌های علمیه دست پیدا کرد.

محسن مشرفی با اشاره به اینکه کار در حوزه‌های علمیه کار سختی است افزود: امسال نخستین دوره خروجی مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) صورت می‌گیرد و این روحانیت اگر بخواهند در استان خراسان جنوبی حضور داشته باشند نیاز به درس خارج از فقه داریم.

وی با بیان اینکه شناسنامه مدارس علمیه خراسان جنوبی تهیه شده و در آن شرایط مختلف مدارس علمیه درج شده است افزود:در خراسان جنوبی سه مدرسه سفیران داریم و تمرکز ما بیشتر بر تقویت زیرساخت‌ها، تکمیل کار در مدارس علمیه بر اساس ضوابط مرکز و ارتقای سطح علمی حوزه‌ها بوده است.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: ایجاد سطح دو حوزه برای آقایان در شهرستان قاین، ایجاد سطح سه حوزه برای خواهران در بیرجند از اقدمات حوزه در مدت این 5 سال در استان بوده است.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مدیر حوزه علمیه خراسان در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند برگزار شد حجت‌الاسلام مجید نصیرایی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی معرفی و از زحمات حجت الاسلام محسن مشرفی قدردانی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار