ظهر امروز در مراسمی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد، خبرنگاران برتر حوزه نیروی انتظامی استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۷۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 08 August 2017
سردار مجید شجاع در مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران جایگاه بسیارمهم و با اهمیتی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاری عشق است و علاقه ذاتی یک خبرنگار این است که بتواند در همه حوزه‌ها فعالیت داشته باشد افزود: رسالت خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسالتی بزرگ است و خبرنگاران در تولید و حفظ امنیت در جامعه نقش زیادی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: سامانه 197 سامانه‌ای است که مردم بر عملکرد نیروی انتظامی نظارت دارند که میزان انتقادات از ابتدای امسال تاکنون 7درصد بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و در حوزه درخواست‌ها نیز 41 درصد کاهش داشته‌ایم که در مقابل در حوزه تقدیرها 25درصد افزایش داشتیم و راهنمایی‌ها نیز 27 درصد افزایش داشته است.

شجاع با بیان اینکه جمع کل تماس‌ها به سامانه 197 در این مدت  7 درصد رشد داشته است افزود: 5 هزار و 65 مورد کل تماس‌هایی مردمی بوده که از ابتدای سال تاکنون با سامانه 197 برقرار شده است.وی با بیان اینکه از آن جایی که نیمی از اقدامات ما در حوزه مشارکت‌های عمومی است از ابتدای سال تاکنون 17 مورد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان‌های مختلف استان خراسان جنوبی با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است، افزود: یکی از مواردی که مطرح می‌شود این است که نیروی انتظامی با برگزاری کنسرت مخالف است درحالی که این امر صحت ندارد چون مسئولیت ما تنها در زمینه تأمین امنیت مکان برگزاری است و باید مکان برگزاری کنسرت مورد تأیید ما باشد و در زمینه برگزاری کنسرت زیرنظر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه موادمخدر به داخل استان خراسان جنوبی بیشتر به صورت ترانزیت است اظهار داشت: در زمینه مشکلات مردم از صندوق کاسپین و ثامن الائمه مشکلات برطرف شده است و اجازه تاسیس موسسه‌های مالی غیرمجاز در استان داده نمی‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 مورد خودکشی بوده است و در حوزه فرار نیز 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشتیم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران برتر حوزه نیروی انتظامی قدردانی شد
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار