رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از خروج واحد تولیدی بدهکار از تملک بانک و بازگشت دوباره به تولید خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 06 August 2017
داوود شهرکی ظهر  شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت گسترش صنایع قاین، تولید کننده در و پنجره یو پی وی سی  خراسان جنوبی بوده که به دلیل بدهی در تملک بانک بوده است.

وی ادامه داد: عدم امکان ورود ماشین الات تکمیلی، تحریم های موجود در سال ۸۸ و معوقات بانکی سبب شد که این واحد به مرحله تولید نرسیده و با توجه به عدم بازپرداخت اقساط تسهیلات توسط بانک نیز تملک شود.

شهرکی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع این مشکل بیان کرد: با توجه به طرح موضوع در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ، جلسه ای با حضور مدیران واحد تولیدی و بانک و وزارت برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه مقرر شد، پس از انعقاد قرارداد، تسهیلاتی در قالب سرمایه در گردش به میزان ۵۰ میلیارد ریال به این واحد پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: همچنین در این جلسه بانک موظف شد نسبت به تقسیط مطالبات خود از شرکت گسترش با حذف جرائم تاخیر و در نظر گرفتن تنفسی یکساله اقدام کند.

وی ظرفیت تولید این واحد را هزار و ۲۰۰ تن در سال دانست و بیان کرد: با برگشت به چرخه تولید این واحد، زمینه اشتغال برای ۱۰۰ نفر در شهرستان قاین فراهم می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار