نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی معرفت افزایی و استمرار ارتباط با ائمه اطهار را از پیام های پرچم حرم رضوی دانست و گفت: باید این پیام ها در جامعه گسترش یابد.
کد خبر: ۴۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 02 August 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در جمع کاروان خدام رضوی در بیرجند بیان کرد: عدل نشان اسلام ناب و آن چیزی است که خداوند انسان را به آن دعوت می کند.

وی با بیان اینکه قرآن  قابل تحریف نیست، ادامه داد: خداوند متعال در قرآن بیان کرده که تنها توحید صحیح، اسلام واقعی و ایمان و صداقت است که می تواند انسان را روی حق نگه دارد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: مومن و شیعه واقعی کسی است که خدا را تنها موثر می داند و نیازی به مکر، دزدی، حق کشی و فریب ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مکتب اهل بیت(ع) به هیچ ظالمی رسمیت داده نمی شود، گفت: همچنین منشأ و منبعی که اساس مبعث همه انبیاء است، بریا ظلم جایی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه بشری باید از برون اصلاح شود، گفت: محال است جامعه بشری اصلاح شود جز اینکه خود را از برون نیز اصلاح کند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه با دخالت ظلم، دین به پا نمی شود، گفت: مسلمانان روزی دین را تحریف کردند که گفتند تبعیت از ظلم باید اولی الامر باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کسی که تسلیم محض خدا بوده و غیر خدا را نمی پذیرد، تحت ولایت وی است.

وی با اشاره به حضور خدام رضوی در استان بیان کرد: باید به پیام این پرچم که معرفت افزایی و استمرار ارتباط با اهل بیت(ع) است، توجه شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه امام رضا (ع) برای دعوت به توحید به خراسان سفر کرده اند، گفت: باید پیام اهل بیت را در مورد توجه قرار دهیم.

گرفتاری جامعه ناشی از عدم معرفی الگوی مناسب به جوانان اسلامی است

مبلغ اعزامی در کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار بیان کرد: گرفتاری های موجود در سطح جامعه به خاطرعدم معرفی الگوهای مناسب به جوانان اسلامی است.

حجت الاسلام محمدرضا کوثری با اشاره به حضور خدام رضوی در بیرجند بیان کرد: این کاروان در دهمین سال خود قرار گرفته که در سراسر ایران حرکت می کند.

وی با بیان اینکه این کاروان در ۳۴ کشور دیگر حرکت می کند٬ اظهار کرد: این یک حرکت عظیم و فرهنگی بوده که تنها با هدف حمل پرچم انجام نمی شود.

وی ادامه داد: تقویت روحیه و استمرار ارتباط با ائمه به ویژه امام رضا (ع) و معرفت افزایی از مهم ترین اهداف حرکت این کاروان است.

حجت الاسلام کوثری ادامه داد: نشر شعار «به تو اقتدا می کنیم یا امام رضا (ع)» از دیگر اهداف حرکت کاروان زیر سایه خورشید در نقاط مختلف است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار