فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه از پرداخت ۶۲۲ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال و رونق تولید در شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 02 August 2017
سرگرد پاسدار علی خبازی صبح سه شنبه در نشست اعضای طرح هجرت ۳ این شهرستان گفت: خوشبختانه در اردوهای جهادی سطح شهرستان تمامی ادارات همکاری لازم را داشته اند و خدمات جهاد گران بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود:در اردوهای جهادی امسال نیز عرصه های متنوعی توسط کارشناسان و مسئولین شهرستان شناسایی شده است که امید است با تلاش همه به مرحله عمل برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه عنوان داشت: سال گذشته نیز به همت بسیجیان و جهادگران در قالب اردوهای یک روزه هزار و ۳۲۴ نفر فعالیت داشتند که اقدامات عمرانی، فرهنگی آموزشی و تبلیغاتی را در تمامی شهرستان انجام داده اند.

سرگرد خبازی افزود: در اردوهای سه روزه و هفت روزه نیز ۵۷ نفر در عرصه عمرانی و همچنین در قالب اردوهای ۱۰ روزه دانش آموزی ۱۰۰نفر حضور داشته اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته و تا به اکنون با عمل کردن به شعار مقام معظم رهبری و در قالب تولید اشتغال توانستیم بیش از ۳۳ نفر را با اعطای ۶۲۲ میلیون تومان تسهیلات شاغل و مراحل تولید در شهرستان را رونق ببخشیم.

خبازی افزود: هدف از اجرای اردوهای جهادی و اقدامات جهادی بسیجیان این است که عرصه های و نقاط محروم شناخته و حمایت همه جانبه از مردم محروم و خود مردم توسط تیم های دانشجویی و بسیجیان محلات رفع محرومیت گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه همچنین در پایان از اعزام سه گروه جهادی دانشجویی در قالب طرح های عمرانی و آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.

معاون فرماندار شهرستان بشرویه هم در این نشست گفت: تمامی ادارات مستلزم همکاری با نهاد مقدس بسیج هستند.

علی شفیعی گفت:دولت در تمام کشور با بسیج سازندگی در اجرایات و اقدامات عمرانی همکاری دارد که در تمامی زمینه ها به کمک دولت آمده است.

وی افزود: تفاهم نامه با بسیج سازندگی در پروژه های عمرانی یک قوت برای ادارات محسوب می شود که به میزان فعالیت جهادگران، می بایست پروژه های نیمه تمام را برای فعالیت آنها واگذار کرد.

شفیعی نیز گفت: تمامی ادارات سطح شهرستان باید از پتانسیل بزرگ بسیج استفاده کنند چرا که تمامی اقدامات باید با همدلی و همکاری صورت گیرد.

معاون فرمانداری شهرستان بشرویه نیز از همکاری همه دستگاه های اجرایی در زمینه مکان، اسکان، وسیله ایاب و ذهاب، مواد اولیه و... خبر داد و افزود: تمامی دستگاه ها در جهت کمک به جهادگران بسیج از هیچ کمکی دریغ نکنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار