قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام آمادگی می‌کند در استان خراسان جنوبی در آنچه که نیاز به سرمایه‌گذاری برای ارتقاء فرهنگی استان دارد نهایت همکاری را داشته باشد.
کد خبر: ۴۶۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 30 July 2017
نصرت‌الله لطفی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: تشکیلات و نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همان گونه که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‌اند یک نهاد کهن نظام است که همراه در راستای وظایف خود در صراط مستقیم حرکت کرده است.

وی افزود: ایجاد هماهنگی بین نماینده ولی فقیه در مرکز استان و با امام جمعه‌های شهرستان‌ها در سیاست‌های کاری این شورا است.

معاون امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی با انتصاب آیت‌الله عبادی به عنوان نماینده ولی فقیه، شورای تبلیغات اسلامی تاکید و اساس کار خود را در راستای هماهنگی‌های لازم با ایشان قرار داده است.

لطفی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام آمادگی می‌کند در استان خراسان جنوبی در آنچه که نیاز به سرمایه‌گذاری برای ارتقاء فرهنگی استان دارد نهایت همکاری را داشته باشد.

وی با اشاره به شاکله این شورا اظهار داشت: عمده برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری مناسبت‌های تعریف شده مانند سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، 7 تیرماه و مناسبت‌های دیگر است.

معاون امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: یکی از ماموریت‌های حساس پیش روی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری بزرگداشت 40 ساله نظام دینی و پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر است که در این راستا از هم اکنون برنامه‌های وسیعی برای آن روز تدارک دیده شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار