سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: المان های رضوی در ورودی های خراسان جنوبی نصب شود.
کد خبر: ۴۶۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 26 July 2017
حجت الاسلام احمد رضایی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان جنوبی بیان کرد: در خروجی شهرهایی مانند مشهد و گناباد المان هایی از امام رضا(ع) گذاشتند که در در استان ما جای آن خالی است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود در ورودی های استان از المان های مربوط به امام رضا (ع) استفاده شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت بیان کرد: طی این دهه ۲۴۰ نفر از مبلغین  فعالیت های ویژه را در مناطق مختلف خراسان جنوبی خواهند داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در اجرای برنامه های کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن زیر سایه خورشید نیز همکاری خواهیم داشت.

وی از مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی خواستار شد، طی ایام دهه کرامت در سربرگ نامه ها از احادیث امام رضا(ع) استفاده کنند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: باید با استفاده از فرصت های دهه کرامت، کرامات این بانوی بزرگوار را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه بزرگان و علما با عظمت از این بزرگوار یاد می کنند، اظهار کرد: جواد الائمه نیز می فرمایند: «هر کس عمه ام را در قم زیارت کند بهشت از آنِ او می شود»

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: همچنین امام رضا(ع) نیز می فرمایند: «کسی که حضرت فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند، گویا قبر من را زیارت کرده است».

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار