امام جمعه شهرستان طبس گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی بزرگ برای برطرف کردن معضل بیکاری است.
کد خبر: ۴۶۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 24 July 2017
حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم صبح امروز در دیدار با مدیران و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای طبس ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت و 6 مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی بزرگ در راستای برطرف کردن معضل بیکاری است.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد مشاغل و توسعه اشتغال پایدار بسیار با اهمیت و تاثیرگزار است و در تمام دستگاه‌ها اصل کار،  وحدت و انسجام و همدلی است که امور را پیش می‌برد.

امام جمعه شهرستان طبس تصریح کرد: هر مجموعه باید برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای مانند یک تیم متحد کار کند. 

مهاجریان‌مقدم ضمن تشکر از فعالیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای طبس خاطرنشان کرد: آموزش‌های مهارتی نقش بسیار ارزنده‌ای در توانمندسازی کارجویان، دانشجویان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان دارد و در همین راستا احیای مشاغل سنتی و بومی منطقه را خواستار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای طبس نیز در این جلسه یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح شهرستان، همکاران و مربیان مرکز توانسته‌اند اقدامات شایسته‌ای را در زمینه مهارت‌آموزی در سطح شهرستان انجام دهند که منجر به بروز استعدادهای جوانان خلاق شده و توانسته‌اند در حوزه ثبت اختراع و مسابقات کشوری توفیقاتی را کسب کنند.

کامرانی‌فرد با اشاره به فعالیت‌های آموزشی،  پژوهشی و فرهنگی مرکز در تمام بخش‌ها و به تفکیک جامعه هدف و موفقیت‌های کسب شده مرکز طبس در سطح استان و کشور بیان کرد: پرسنل این مرکز در بخش دولتی و آزاد به خودشان افتخار می‌کنند که در محیطی مشغول به کار هستند که دستاورد آن رفع یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری یعنی کار و اشتغال است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح شهرستان، همکاران و مربیان مرکز توانسته‌اند اقدامات شایسته‌ای را برای مهارت‌آموزی در سطح شهرستان انجام دهند که منجر به بروز استعدادهای جوانان خلاق شده و توانسته‌اند در حوزه ثبت اختراع و مسابقات کشوری توفیقاتی را کسب کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای طبس دلیل حضور پرسنل در این محفل را تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری دانستند و اظهار داشت: پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و امکانات آن در خدمت اهداف توسعه‌ای شهرستان و به خصوص اشتغال است که باعث عزت بخشیدن به کرامت‌های انسانی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار