معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای ایجاد اشتغال در جامعه بسیج شوند.
کد خبر: ۴۶۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 23 July 2017
بی بی عصمت سرفرازی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان زن در بیرجند در جمع خبرنگاران بیان کرد: کارگاه های مهارت آموزی نقش مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می کنند.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های موجود در جامعه این است که دانش و آگاهی کسب شده در مدارس و دانشگاه ها منجر به اشتغال واقعی نمی شود.

سرفرازی با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان زن، اظهار کرد: این کارگاه ها برای بسیاری از اقشار جامعه به خصوص زنان اشتغالزایی می کند.

وی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: با توجه به اینکه در سال تولید و اشتغال هستیم، باید در راستای اشتغالزایی تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای ایجاد اشتغال در جامعه به خصوص برای قشر جوان بسیج  شوند.

سرفرازی با بیان اینکه خوشبختانه ظرفیت کار و نیروی انسانی در خراسان جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار