فرماندار درمیان گفت: با توجه به جمعیت زیاد و وجود چهار شهر در این شهرستان لزوم استقرار پلیس راه در درمیان ضروری است.
کد خبر: ۴۶۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 22 July 2017
محمد بشیری‌زاده ظهر امروز در شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان درمیان اظهار داشت: فرهنگسازی در زمینه حمل و نقل شهری و آموزش شهروندی یکی از موارد مهم در رابطه با کاهش آمار تخلفات و تصادفات است.

وی مهم‌ترین مشکل حمل و نقل درمیان را عدم استقرار پلیس راه در این شهرستان عنوان کرد و افزود: شهرستان از یک سمت تحت نظر پلیس راه بیرجند و از یک سمت تحت نظر پلیس راه سربیشه است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه شهرستان درمیان از نظر جمعیتی چهارمین شهرستان استان است، گفت: پلیس راه باید در این شهرستان مرزی مستقر باشد چراکه با گشت‌زنی مستمر در سطح شهرستان و کنترل بیشتر و دقیق‌تر جلوی خیلی از تخلفات حادثه ساز گرفته خواهد شد.

بشیری‌زاده با بیان اینکه درخواست استقرار پلیس راه در شهرستان درمیان به راهور استان و کشور ارسال شده است، گفت: در راستای برخورد با موتورسواران خاطی باید با جدیت برخورد شود تا جلوی حادثه‌های بزرگ‌تر گرفته شود.

فرماندار درمیان با تاکید بر نصب کارشناسی شده و استانداردسازی سرعت‌گیرهای معابر شهری اظهار داشت: سرعت‌گیرها باید پلاستیکی باشد و از آسفالت برای سرعت‌گیر استفاده نشود همچنین تعدد سرعتگیرها جالب نیست و باید اقدامات به روز باشد.

وی در بحث مناسب‌سازی محور اصلی روستای گسک گفت: تاکنون در این محور دو نفر فوت کرده‌اند و باید هر چه سریعتر نسبت به ساخت زیرگذر اقدام شود چراکه پل عابر پیاده در این روستا مشکلی را حل نمی‌کند و برای تامین روشنایی باید اقدامات لازم انجام شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان درمیان نیز در این جلسه بیان کرد: تصادفات فوتی امسال نسبت به سال گذشته که صفر بوده 100 درصد رشد داشته و یک فقره فوت که به علت بی‌احتیاطی و حرکت خلاف جهت راکب موتور سیکلت صورت گرفته را داشته‌ایم.

مهدی غضنفری افزود: طرح برخورد با موتورسواران متخلف به صورت روزانه و هفته‌ای اجرا می‌شود همچنین طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با توجه به دستورالعمل های ترافیکی در تابستان 96 در حال اجرا است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار