رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با تأکید بر توجه بیشتر خانواده‌ها نسبت به تربیت قرآنی فرزندان گفت: قرآن کریم و حقایق نهفته در آن بهترین ابزار برای مبارزه با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 19 July 2017
حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر در مراسم تجلیل از 100 برگزیده قرآنی خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان بشرویه که در حسینیه گلزار شهدا و با حضورمسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: قرآن از مظاهر قدرت و عظمت خدای متعال است.

وی گفت: عظمت قرآن را می‌توان از تفسیر آیه و معارف آن دریافت و پیوند قرآن با تمام ابعاد زندگی افراد بزرگترین هدیه‌ای است که خدا به انسان عطا کرده است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه تاکید کرد: حافظان قرآن مانند خورشید در جامعه می‌درخشند و با اندکی توجه می‌بینیم افرادی که در عرصه اجتماعی موفق و شاخص ظاهر شده‌اند در زوایای زندگی خود به نحوی با قرآن انس و پیوند داشته‌اند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این مراسم  با بیان اینکه سال گذشته هفت مسابقه قرآنی در شهرستان بشرویه برگزار شد بیان کرد: 171 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر بشرویه در این مسابقات شرکت کردند که 12 نفرشان در مجموع در پنج مسابقه شرکت کردند.

مهدی نارمنجی تصریح کرد: این مسابقات در گروه سنی خردسال تا بزرگسال در رشته‌های حفظ، مفاهیم، ترتیل و قرائت برگزار شد.

وی اظهار داشت: سه نفر از بزرگسال مسابقات قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر بشرویه به مسابقات کشوری راه پیدا کردند و در گروه دانش‌آموزی نیز چهار نفر در رشته قرائت موفق به حضور در رقابت‌های کشوری شدند.   

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خواهان توجه بیشتر خانواده‌ها نسبت به تربیت قرآنی فرزندان شد و گفت: قرآن کریم و حقایق نهفته در آن بهترین ابزار برای مبارزه با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار