مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با حضور رئیس اداره پیش دبستانی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر کشور و مسئولان استان خراسان جنوبی و رضوی اختتامیه مرحله استانی پنجمین المپیاد طرح ملی دادرس در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 19 July 2017
جواد خامسان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد طرح ملی دادرس مرحله استانی خراسان جنوبی اظهار داشت: برنامه‌های جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به شکل جوشانی در حال اجر است که این چیزی جزء زحمات همکاران نیست و امیدواریم هر روز بیش از گذشته این فعالیت‌ها در استان گسترده‌تر شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌احمر در خراسان جنوبی افزود: این مسابقات در دو گروه برادران با 10 تیم در 24 تیرماه و گروه خواهران در 27 تیرماه با حضور 11 تیم 14 نفره از 11 شهرستان استان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این گروه‌ها با انجام آیتم‌های متنوع شامل اطفاء حریق، چادرزنی، کنترل خونریزی، حمل مصدوم و آزمون کتبی توانایی‌ها خود را رقم زدند.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد خواهران تصریح کرد: این گروه با رقابت‌پذیری و انجام آیتم‌های مختلف در نهایت گروه خواهران شهرستان بیرجند رتبه نخست، شهرستان طبس رتبه سوم، شهرستان خوسف رتبه سوم و شهرستان سرایان مقام اخلاق این دوره از المپیاد طرح ملی دادرس را کسب کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار